Výplně kol a gumy

Nejprodávanější

arizonaprodotto
2 250 Kč –34 %
RiseMousse Enduro 120/90-18
Skladem (> 5 ks)
M.E.P-120/90-18
Původně: 2 250 Kč  (–34 %)
1 490 Kč
M490 265
 
1 611 Kč
CAI827203
 
560 Kč
nitromousse
 
2 750 Kč
M490 250
 
1 112 Kč
TES909021FIM20
 
1 198 Kč
73 položek celkem
x2246
3 183 Kč
X2246
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 990 Kč
M491-006
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 990 Kč
M491-004
i
2 849 Kč
24576-TTS-SYSTEM-18-02
x2246
2 780 Kč
X1544
nitromousse
2 750 Kč
NMS18-325
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 690 Kč
M491-019
nitromousse
2 690 Kč
NM21-220
X1538
2 639 Kč
X1538
nitromousse
2 590 Kč
NM19-255
15674 nitromousse
2 590 Kč
NM18-285
nitromousse
2 590 Kč
NM19-280
nitromousse
2 944 Kč –12 %
2 590 Kč
NM18-305
nitromousse
2 944 Kč –12 %
2 590 Kč
NM18-325
nitromousse
2 944 Kč –12 %
2 590 Kč
NM21-235
arizonaprodotto
2 790 Kč –29 %
1 990 Kč

Gel součástí balení

ARI-140/80-18
EF 07 Super LIght
1 798 Kč
02000026274101
Mitas Terra Force EF super 575x575 02000026283101
TESG1408018FIM
1 748 Kč
TESG1408018FIM
Mitas 120/90-18 70R TERRA FORCE-EF SUPER žlutý pásek
1 730 Kč
2000026405101
TES1408018FIM TES1408018FIM
M490 265
1 611 Kč

Střední tvrdost

M490-265
M490 267
1 611 Kč
M490-267
TPS1109019 TPS1109019
arizonaprodotto
Akce
2 250 Kč –34 %
1 490 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-120/90-18
M490 260
1 475 Kč
M490-260
M490 255
1 475 Kč
M490-255
Nahoru
Další produkty

Víte, kdo vyrobil první nafukovací pneumatiku? Byl to pán ze Skotska, jehož desetiletý syn měl bolesti hlavy při jízdě na tříkolce. To bylo v roce 1887 a jmenoval se J.B.Dunlop. Tohle příjmení vám něco říká že? Má ho sice přibližně každý tisící obyvatel Irska (včetně motocyklových závodníků), ale jméno výrobce pneumatik Dunlop odkazuje právě na tohoto Skota, díky kterému mohla započít v následujícím století revoluce v automobilovém průmyslu.

Za posledních sto let se změnilo hodně v oblasti koncepcí motocyklů, od motorů přes rám po odpružení, ale samotný koncept pneumatiky s duší zůstal víceméně stejný. Největším pokrokem v automobilovém průmyslu týkající se pneumatik, je nasazení bezdušové varianty (nepočítaje spoustu videí na internetu s „neprorazitelnými“ pneumatikami z 3D tiskárny, kterých se běžné nasazení netýká). U offroad motocyklů se ale stále využívá klasická kombinace pneumatiky s duší, a díky specifickému nasazení těchto motocyklů, mohli přijít výrobci s několika revolučními řešeními.

Stará dobrá duše, pěna z Francie a „bezdušová“ varianta

Jste-li jezdec ze staré dobré školy, duši jste vyměňovali možná víckrát než olej a se správným nářadím to zvládnete skoro poslepu i s případným zalepením. Pro takové pochopitelně nabízíme všechny rozměry duší i s jejich zesílenými variantami. No jo, ale jak se vypořádat s výměnou duše třeba uprostřed pouště? Na to přišli v té zemi, odkud se původně na tu nejpopulárnější jízdu v poušti startovalo.

Francouzi si potrpí na dobré jídlo, a tak není náhoda, že mousse je známým pěnovým francouzským dezertem. Výrobce pneumatik Michelin ale neuděluje hvězdy restauracím a neurčuje, jak se správně připravuje sladká pěna, ale přišel s tím, jak vyřešit propíchnuté gumy na závodě Dakar. Výplň pneumatiky v podobě pěny, správně zvané mousse, kompletně nahrazuje funkci duše. Díky tomu mají závodníci možnost bez problémů pokračovat v závodě, i když z gumy vytáhnou třeba hřebík (na poušti pochopitelně ne). Pěna tak nahrazuje svojí funkcí vzduch, přičemž vám z pneumatiky nemůže „utéct“. Mousse je tu s námi již přes 30 let a tak výrobci vypilovali její vlastnosti k dokonalosti. Lze tak vybírat z různých tvrdostí a provedení, některé lepší na trať, jiné zase na enduro.

Mnohem mladší variantou na trhu je „bezdušová“ výplň pneumatiky. Záměrně uvádíme uvozovky, jelikož nabízené systémy svoji duši mají, ale plní jinou funkci než u klasické duše. Systémy Traxy a TUbliss jsou obě varianty, které na trhu můžete v tuto chvíli dostat. Oba využívají menší verze duše, která se nafoukne na vyšší tlak a obepne ráfek zevnitř, čímž zajistí vzduchotěsnost. Tato menší duše nevyplní celý prostor pneumatiky. Uvnitř zbytku pneumatiky tak zůstává vzduch s nižším tlakem, který lze také regulovat a dosáhnout tak požadované tvrdosti. Tyto systémy zaručují lepší trakci díky větší kontaktní ploše pneumatiky a také mají oproti mousse nižší hmotnost často o více než 0,5 kilogramu. U neodpružené hmoty je každý gram znát.

No a abyste všechny tyto možné a nemožné výplně měli kam vložit, pochopitelně u Dypreeho naleznete i pneumatiky na trať i pro enduro.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení