Výplně kol a gumy

Nejprodávanější

TIRE TECH duše 90/100-14, zesílená 3mm
 
266 Kč
nue 16 tub gen 2 tir sys rim tap fro
 
173 Kč
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
 
2 990 Kč
57044 s l1600
2 813 Kč –54 %
Původně: 2 813 Kč  (–54 %)
1 290 Kč
46 položek celkem

Cena

302990
1302990

Značky

Položek k zobrazení: 46
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 990 Kč
M491-006
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 990 Kč
M491-004
nitromousse
2 944 Kč –1 %
2 915 Kč
NM18-305
nitromousse
2 750 Kč
NMS18-325
nitromousse
2 690 Kč
NM19-280
nitromousse
2 944 Kč –9 %
2 690 Kč
NM18-325
nitromousse
2 690 Kč
NM21-220
nitromousse
2 944 Kč –9 %
2 690 Kč
NM21-235
nitromousse
2 590 Kč
NM19-255
i
Akce
2 849 Kč –10 %
2 564 Kč
24576-TTS-SYSTEM-18-02
M490 260
1 475 Kč
M490-260
M490 272
1 463 Kč
M490-272
57044 s l1600
1 813 Kč –29 %
1 290 Kč
M010
57044 s l1600
2 813 Kč –54 %
1 290 Kč
M013
Pneumatika MITAS 80/100-12 TERRA FORCE MX Soft/Medium zadní 2000026004101
Mitas 80/100-21 51R C-23 TT MI
897 Kč

DOT 41/2015

02000026723101
M490 248
896 Kč
M490-248
tas
700 Kč

Sada 24ks

24.KIT.CL
Mitas 70/100-19 42M C-19 TT MI
668 Kč

DOT 09/2016

02000026617101
CAI827203
620 Kč
CAI600967
CAI827203 CAI842770
CAI827203 CAI827203
9NTUXNNTB large
472 Kč

Náhradní duše tubliss do zadního kola enduro motocyklu 

M491-009
9NTUXNNTB large
472 Kč

Náhradní duše tubliss do zadního kola mx motocyklu 

IB19
9NTUXNNTB large
472 Kč

Náhradní duše tubliss do předního kola mx a enduro motocyklu 

IB21
unnamed (1)
413 Kč
009037
unnamed (1)
399 Kč
009042
unnamed (1)
392 Kč
009041
TT17140804 TT17140804
Nahoru
Další produkty

Víte, kdo vyrobil první nafukovací pneumatiku? Byl to pán ze Skotska, jehož desetiletý syn měl bolesti hlavy při jízdě na tříkolce. To bylo v roce 1887 a jmenoval se J.B.Dunlop. Tohle příjmení vám něco říká že? Má ho sice přibližně každý tisící obyvatel Irska (včetně motocyklových závodníků), ale jméno výrobce pneumatik Dunlop odkazuje právě na tohoto Skota, díky kterému mohla započít v následujícím století revoluce v automobilovém průmyslu.

Za posledních sto let se změnilo hodně v oblasti koncepcí motocyklů, od motorů přes rám po odpružení, ale samotný koncept pneumatiky s duší zůstal víceméně stejný. Největším pokrokem v automobilovém průmyslu týkající se pneumatik, je nasazení bezdušové varianty (nepočítaje spoustu videí na internetu s „neprorazitelnými“ pneumatikami z 3D tiskárny, kterých se běžné nasazení netýká). U offroad motocyklů se ale stále využívá klasická kombinace pneumatiky s duší, a díky specifickému nasazení těchto motocyklů, mohli přijít výrobci s několika revolučními řešeními.

Stará dobrá duše, pěna z Francie a „bezdušová“ varianta

Jste-li jezdec ze staré dobré školy, duši jste vyměňovali možná víckrát než olej a se správným nářadím to zvládnete skoro poslepu i s případným zalepením. Pro takové pochopitelně nabízíme všechny rozměry duší i s jejich zesílenými variantami. No jo, ale jak se vypořádat s výměnou duše třeba uprostřed pouště? Na to přišli v té zemi, odkud se původně na tu nejpopulárnější jízdu v poušti startovalo.

Francouzi si potrpí na dobré jídlo, a tak není náhoda, že mousse je známým pěnovým francouzským dezertem. Výrobce pneumatik Michelin ale neuděluje hvězdy restauracím a neurčuje, jak se správně připravuje sladká pěna, ale přišel s tím, jak vyřešit propíchnuté gumy na závodě Dakar. Výplň pneumatiky v podobě pěny, správně zvané mousse, kompletně nahrazuje funkci duše. Díky tomu mají závodníci možnost bez problémů pokračovat v závodě, i když z gumy vytáhnou třeba hřebík (na poušti pochopitelně ne). Pěna tak nahrazuje svojí funkcí vzduch, přičemž vám z pneumatiky nemůže „utéct“. Mousse je tu s námi již přes 30 let a tak výrobci vypilovali její vlastnosti k dokonalosti. Lze tak vybírat z různých tvrdostí a provedení, některé lepší na trať, jiné zase na enduro.

Mnohem mladší variantou na trhu je „bezdušová“ výplň pneumatiky. Záměrně uvádíme uvozovky, jelikož nabízené systémy svoji duši mají, ale plní jinou funkci než u klasické duše. Systémy Traxy a TUbliss jsou obě varianty, které na trhu můžete v tuto chvíli dostat. Oba využívají menší verze duše, která se nafoukne na vyšší tlak a obepne ráfek zevnitř, čímž zajistí vzduchotěsnost. Tato menší duše nevyplní celý prostor pneumatiky. Uvnitř zbytku pneumatiky tak zůstává vzduch s nižším tlakem, který lze také regulovat a dosáhnout tak požadované tvrdosti. Tyto systémy zaručují lepší trakci díky větší kontaktní ploše pneumatiky a také mají oproti mousse nižší hmotnost často o více než 0,5 kilogramu. U neodpružené hmoty je každý gram znát.

No a abyste všechny tyto možné a nemožné výplně měli kam vložit, pochopitelně u Dypreeho naleznete i pneumatiky na trať i pro enduro.