Výplně kol

Nejprodávanější

gel risemousse lube unit
 
164 Kč
Detail
121641559 3363973476984400 8238725619083146001 n
4 380 Kč –13 %
Původně: 4 380 Kč  (–13 %)
3 800 Kč
Detail
9NTUXNNTB large
 
409 Kč
Detail
CAI827203
 
500 Kč
Detail
xenduro
2 250 Kč –4 %
RiseMousse Enduro X EDITION 140/80-18
Skladem (1)
M.E.P-140/80/18-XE
Původně: 2 250 Kč  (–4 %)
2 150 Kč
Detail
img (1)
 
30 Kč
Detail
nue 16 tub gen 2 tir sys rim tap fro
 
157 Kč
Detail
56 položek celkem
arizonaprodotto
2 790 Kč

Gel součástí balení

ARI-140/80-18
arizonaprodotto
2 790 Kč

Gel součástí balení

ARI-90/90-21
climbermousse
2 790 Kč

Gel a vložky součástí balení

M.CL.P.-140/80/18
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 690 Kč
M491-019
nitromousse
2 590 Kč
NM19-280
nitromousse
2 590 Kč
NMS18-325
nitromousse
2 590 Kč
NM21-220
nitromousse
Akce
2 944 Kč –21 %
2 330 Kč
NM18-325
nitromousse
Akce
2 944 Kč –21 %
2 330 Kč
NM21-235
e12
2 229 Kč
2000024620101/20
arizonaprodotto
2 250 Kč –4 %
2 150 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-120/90-18
arizonaprodotto
2 250 Kč –4 %
2 150 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-140/80-18
arizonaprodotto
2 250 Kč –4 %
2 150 Kč

Gel součástí balení

M.E.A-90/90-21
xenduro
2 250 Kč –4 %
2 150 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-120/90-18 XE
xenduro
2 250 Kč –4 %
2 150 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-140/80/18-XE
xenduro
2 250 Kč –4 %
2 150 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-90/90-21
19741 l
Akce
2 190 Kč –18 %
1 800 Kč
ENDURO 120/90/18
EF 07
1 616 Kč
02000026280101
EF 07 Super LIght
1 567 Kč
02000026402101
XT 754 SUPER LIGHT
1 488 Kč
02000028022101
MX SM Country cross 2000026550101
mitas xt 754 1
1 417 Kč
02000028023101
tas
700 Kč

Sada 24ks

24.KIT.CL
Nahoru
Další produkty

Víte, kdo vyrobil první nafukovací pneumatiku? Byl to pán ze Skotska, jehož desetiletý syn měl bolesti hlavy při jízdě na tříkolce. To bylo v roce 1887 a jmenoval se J.B.Dunlop. Tohle příjmení vám něco říká že? Má ho sice přibližně každý tisící obyvatel Irska (včetně motocyklových závodníků), ale jméno výrobce pneumatik Dunlop odkazuje právě na tohoto Skota, díky kterému mohla započít v následujícím století revoluce v automobilovém průmyslu.

Za posledních sto let se změnilo hodně v oblasti koncepcí motocyklů, od motorů přes rám po odpružení, ale samotný koncept pneumatiky s duší zůstal víceméně stejný. Největším pokrokem v automobilovém průmyslu týkající se pneumatik, je nasazení bezdušové varianty (nepočítaje spoustu videí na internetu s „neprorazitelnými“ pneumatikami z 3D tiskárny, kterých se běžné nasazení netýká). U offroad motocyklů se ale stále využívá klasická kombinace pneumatiky s duší, a díky specifickému nasazení těchto motocyklů, mohli přijít výrobci s několika revolučními řešeními.

Stará dobrá duše, pěna z Francie a „bezdušová“ varianta

Jste-li jezdec ze staré dobré školy, duši jste vyměňovali možná víckrát než olej a se správným nářadím to zvládnete skoro poslepu i s případným zalepením. Pro takové pochopitelně nabízíme všechny rozměry duší i s jejich zesílenými variantami. No jo, ale jak se vypořádat s výměnou duše třeba uprostřed pouště? Na to přišli v té zemi, odkud se původně na tu nejpopulárnější jízdu v poušti startovalo.

Francouzi si potrpí na dobré jídlo, a tak není náhoda, že mousse je známým pěnovým francouzským dezertem. Výrobce pneumatik Michelin ale neuděluje hvězdy restauracím a neurčuje, jak se správně připravuje sladká pěna, ale přišel s tím, jak vyřešit propíchnuté gumy na závodě Dakar. Výplň pneumatiky v podobě pěny, správně zvané mousse, kompletně nahrazuje funkci duše. Díky tomu mají závodníci možnost bez problémů pokračovat v závodě, i když z gumy vytáhnou třeba hřebík (na poušti pochopitelně ne). Pěna tak nahrazuje svojí funkcí vzduch, přičemž vám z pneumatiky nemůže „utéct“. Mousse je tu s námi již přes 30 let a tak výrobci vypilovali její vlastnosti k dokonalosti. Lze tak vybírat z různých tvrdostí a provedení, některé lepší na trať, jiné zase na enduro.

Mnohem mladší variantou na trhu je „bezdušová“ výplň pneumatiky. Záměrně uvádíme uvozovky, jelikož nabízené systémy svoji duši mají, ale plní jinou funkci než u klasické duše. Systémy Traxy a TUbliss jsou obě varianty, které na trhu můžete v tuto chvíli dostat. Oba využívají menší verze duše, která se nafoukne na vyšší tlak a obepne ráfek zevnitř, čímž zajistí vzduchotěsnost. Tato menší duše nevyplní celý prostor pneumatiky. Uvnitř zbytku pneumatiky tak zůstává vzduch s nižším tlakem, který lze také regulovat a dosáhnout tak požadované tvrdosti. Tyto systémy zaručují lepší trakci díky větší kontaktní ploše pneumatiky a také mají oproti mousse nižší hmotnost často o více než 0,5 kilogramu. U neodpružené hmoty je každý gram znát.

No a abyste všechny tyto možné a nemožné výplně měli kam vložit, pochopitelně u Dypreeho naleznete i pneumatiky na trať i pro enduro.