Výplně kol

Nejprodávanější

arizonaprodotto
2 250 Kč –3 %
RiseMousse Enduro 90/90-21, 80/100-21
Skladem (1 ks)
M.E.A-90/90-21
Původně: 2 250 Kč  (–3 %)
2 190 Kč
arizonaprodotto
2 250 Kč –22 %
RiseMousse Enduro 140/80-18
Skladem (> 5 ks)
M.E.P-140/80-18
Původně: 2 250 Kč  (–22 %)
1 750 Kč
TEI1408018FIM
 
1 475 Kč
d48dc15d4840e572a9e1f8e7703de0cea67ebad2 135216 motor oil bib mousse
 
779 Kč
9NTUXNNTB large
 
450 Kč
EF 07 SUPER SOFT
 
1 865 Kč
60 položek celkem
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 890 Kč
M491-006
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 890 Kč
M491-004
arizonaprodotto
2 790 Kč

Gel součástí balení

ARI-140/80-18
climbermousse
2 790 Kč

Gel a vložky součástí balení

M.CL.P.-140/80/18
wr 6 nuetech tubliss reifensystem 1280x1280
2 690 Kč
M491-019
nitromousse
2 590 Kč
NM19-255
nitromousse
2 590 Kč
NM19-280
nitromousse
2 944 Kč –12 %
2 590 Kč
NM18-305
nitromousse
2 944 Kč –12 %
2 590 Kč
NM18-325
nitromousse
2 590 Kč
NMS18-325
arizonaprodotto
Akce
2 250 Kč –3 %
2 190 Kč

Gel součástí balení

M.E.A-90/90-21
Mitas Terra Force EF super 575x575 02000026283101
arizonaprodotto
Akce
2 250 Kč –22 %
1 750 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-120/90-18
arizonaprodotto
Akce
2 250 Kč –22 %
1 750 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-140/80-18
xenduro
Akce
2 250 Kč –22 %
1 750 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-120/90-18 XE
xenduro
Akce
2 250 Kč –22 %
1 750 Kč

Gel součástí balení

M.E.P-90/90-21
EF 07
1 720 Kč
02000026280101
TESG1408018FIM
1 609 Kč
TESG1408018FIM
MX SM Country cross 2000026550101
TES1408018FIM TES1408018FIM
c 10 super
1 485 Kč
2000026338101
TES120901820 TES1209018/20
TEI1408018FIM TEI1408018FIM/21
terra force light 2000026748101
Nahoru
Další produkty

Víte, kdo vyrobil první nafukovací pneumatiku? Byl to pán ze Skotska, jehož desetiletý syn měl bolesti hlavy při jízdě na tříkolce. To bylo v roce 1887 a jmenoval se J.B.Dunlop. Tohle příjmení vám něco říká že? Má ho sice přibližně každý tisící obyvatel Irska (včetně motocyklových závodníků), ale jméno výrobce pneumatik Dunlop odkazuje právě na tohoto Skota, díky kterému mohla započít v následujícím století revoluce v automobilovém průmyslu.

Za posledních sto let se změnilo hodně v oblasti koncepcí motocyklů, od motorů přes rám po odpružení, ale samotný koncept pneumatiky s duší zůstal víceméně stejný. Největším pokrokem v automobilovém průmyslu týkající se pneumatik, je nasazení bezdušové varianty (nepočítaje spoustu videí na internetu s „neprorazitelnými“ pneumatikami z 3D tiskárny, kterých se běžné nasazení netýká). U offroad motocyklů se ale stále využívá klasická kombinace pneumatiky s duší, a díky specifickému nasazení těchto motocyklů, mohli přijít výrobci s několika revolučními řešeními.

Stará dobrá duše, pěna z Francie a „bezdušová“ varianta

Jste-li jezdec ze staré dobré školy, duši jste vyměňovali možná víckrát než olej a se správným nářadím to zvládnete skoro poslepu i s případným zalepením. Pro takové pochopitelně nabízíme všechny rozměry duší i s jejich zesílenými variantami. No jo, ale jak se vypořádat s výměnou duše třeba uprostřed pouště? Na to přišli v té zemi, odkud se původně na tu nejpopulárnější jízdu v poušti startovalo.

Francouzi si potrpí na dobré jídlo, a tak není náhoda, že mousse je známým pěnovým francouzským dezertem. Výrobce pneumatik Michelin ale neuděluje hvězdy restauracím a neurčuje, jak se správně připravuje sladká pěna, ale přišel s tím, jak vyřešit propíchnuté gumy na závodě Dakar. Výplň pneumatiky v podobě pěny, správně zvané mousse, kompletně nahrazuje funkci duše. Díky tomu mají závodníci možnost bez problémů pokračovat v závodě, i když z gumy vytáhnou třeba hřebík (na poušti pochopitelně ne). Pěna tak nahrazuje svojí funkcí vzduch, přičemž vám z pneumatiky nemůže „utéct“. Mousse je tu s námi již přes 30 let a tak výrobci vypilovali její vlastnosti k dokonalosti. Lze tak vybírat z různých tvrdostí a provedení, některé lepší na trať, jiné zase na enduro.

Mnohem mladší variantou na trhu je „bezdušová“ výplň pneumatiky. Záměrně uvádíme uvozovky, jelikož nabízené systémy svoji duši mají, ale plní jinou funkci než u klasické duše. Systémy Traxy a TUbliss jsou obě varianty, které na trhu můžete v tuto chvíli dostat. Oba využívají menší verze duše, která se nafoukne na vyšší tlak a obepne ráfek zevnitř, čímž zajistí vzduchotěsnost. Tato menší duše nevyplní celý prostor pneumatiky. Uvnitř zbytku pneumatiky tak zůstává vzduch s nižším tlakem, který lze také regulovat a dosáhnout tak požadované tvrdosti. Tyto systémy zaručují lepší trakci díky větší kontaktní ploše pneumatiky a také mají oproti mousse nižší hmotnost často o více než 0,5 kilogramu. U neodpružené hmoty je každý gram znát.

No a abyste všechny tyto možné a nemožné výplně měli kam vložit, pochopitelně u Dypreeho naleznete i pneumatiky na trať i pro enduro.