Chlazení

Nejprodávanější

11 položek celkem
FP548827BK
1 650 Kč

KTM EXC 250/300 2020-2023, GAS GAS EC 250/300 2021/2023, Husqvarna TE 250/300 2020-2023

FP548827BK
FP548827BL
1 650 Kč

Husqvarna TE 250/300 2020-2023, KTM EXC 250/300 2020-2023, GAS GAS EC 250/300 2021-2023

FP548827BL
FP548827OR
Novinka
1 650 Kč

KTM EXC 250/300 2020-2023, GAS GAS EC 250/300 2021-2023, Husqvarna TE 250/300 2020-2023

FP548827OR
FP548826OR
1 650 Kč

KTM EXC 250/300 2017-2019

FP548826OR
FP5488BRE
1 850 Kč

BETA RR 250/300 2020-2022

FP5488BRE
FP548SRBL
1 850 Kč

SHERCO SE 250/300 2T 2013-2022

FP548SRBL
FP120215KT08
2 890 Kč

KTM EXC 250/300 2008-2017, Husqvarna TE 250/300 2014-2017

FP120215KT08
Ventilátor Dypree Parts KTM Husqvarna 2017-2019
2 900 Kč

Husqvarna TE 250/300i 2018-2019, KTM EXC 250/300 tpi 2018-2019, KTM EXC-F 250-500 2017-2019 - 2taktní motocykly jen se vstřikováním   

DPR-001
Ventilátor Dypree Parts KTM Husqvarna 2020-2022
2 900 Kč

Husqvarna TE 250/300i 2020-2023, KTM EXC 250/300 tpi 2020-2023, KTM EXC-F 250-501 2020-2023, GAS GAS EC ECF 250-350 2021-2023

DPR-002
fm ventilátor beta
2 950 Kč

BETA RR 2013-2021 250/300

FP32145B
Digitální ventilátor chladiče MX/Enduro
6 020 Kč

Husqvarna FC 250-450 2016-2018, Enduro TE, FE 125-501 2017-2019, KTM SXF 250-450 2016-2018, EXC/EXCF 125-500 2017-2019  

24535941044

Znáte pocit šíleného vedra? Byli jste někdy u pořádně rozpáleného kotle? Nebo zažili jste zničující vedro pouště? I v našich končinách se s pravým tropickým vedrem občas potkáváme. Stačí sedět celý den v rozpáleném panelovém domě. Abychom se z toho nezbláznili, potřebujeme se ochlazovat. Pořádně vychlazené pivo, limonáda nebo obyčejná voda jsou blahodárné. Lidské tělo má v sobě automatický mechanismus ochlazování se. Klimatizaci zadarmo. Spouští se sama, kdykoli je to potřeba. Se stejnými problémy z vedra se potýkají i naše motorky.

Každý motor se přirozeně zahřívá. Jestli ne, máte asi fakt velký problém. Vaše mašina nejezdí. Aby to vznikající teplo motor ustál, potřebuje pomoct. Ulevit si od vedra. Upustit ventil. Zhruba třetinu tepla vzniklého v motoru převede mašina na energii pohybovou. Proto se rozjedete. Další třetinu tepla z motoru vypustí výfuk. Jde to pryč, za tebe. Aby se motor nezničil a nepřehřál, musí se z něj dostat i ta poslední třetina tepla. A k tomu slouží chlazení motoru.

Jak ochladit motor

Obecně platí to samé, co u nás. Ochladit se dokážeme mnohými způsoby. Někdy vystrčíte hlavu z helmy a chladí vás okolní vzduch. Nebo si pustíte větrák. Jindy musíte sáhnout po vychlazené lahvi s vodou. Všechno tohle příjemně ochladí. Bez snesitelné teploty neumíme dlouhodobě fungovat. Motory se chladí podobně. V zásadě existují tři způsoby, jak k tomu dochází: vzduchem, olejem nebo chladicí kapalinou.

Na Dypree narazíte například na kvalitní digitální ventilátory chlazení, které zajistí více vzduchu, lepší chlazení i maximální výkon a to všechno v extrémních podmínkách. Spínací teplotu si můžete sami nastavit v rozmezí mezi 65 a 95 stupni Celsia. Nebo si můžete vybrat kompletní sadu ventilátoru obsahující jak samotný ventilátor, relé, veškeré šroubky k uchycení nebo často podceňovaný návod v normální a srozumitelné češtině.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení