Díly motoru

Nejprodávanější

Ventilové podložky KTM Husqvarna 390, 401, 690, 701
 
od 117 Kč
Volnoběžná tryska KEIHIN
Volnoběžná tryska KEIHIN
Skladem (1 ks)
54531607040
 
219 Kč
jj
 
635 Kč
Hlavní tryska KEIHIN
Hlavní tryska KEIHIN
Skladem (1 ks)
54531623160
 
234 Kč
Originální vstřik KTM Husqvarna GASGAS enduro 250 4t
 
3 958 Kč
XTR 1208 300 U
 
3 814 Kč
14 položek celkem

Cena

11710440
111710440

Značky

Položek k zobrazení: 14
Ventilové podložky KTM Husqvarna 390, 401, 690, 701
od 117 Kč

KTM Duke RC 390/690, KTM 690 Supermoto Enduro, Husqvarna Vitpilen Svartpilen 401/701, Supermoto/Enduro 701,

60036035185
Volnoběžná tryska KEIHIN
219 Kč

Volnoběžná tryska karburátory KEIHIN, KTM Husqvarna 2takt, 125-300 ccm

54531607040
Hlavní tryska KEIHIN
Hlavní tryska KEIHIN
Skladem (1 ks)
234 Kč

Pro karburátory Keihin, KTM/Husqvarna

54531623160
jj
635 Kč

KTM SX 250 2011-2016, EXC 250/300 2011-2016, Husqvarna TE 250/300 2014-2016, TC 250 2014-2016

00050000940
MTN 985TPI 300 T
3 814 Kč

KTM EXC tpi 300 2018-2023, Husqvarna TE 300i 2018-2023, GAS GAS EC 300 2021-2023

MTN-985TPI-300-T
Laděná hlava válce S3 Parts červená EXTREME KIT BETA RR 300 2022-
3 814 Kč

BETA RR 300 od 2022-2023 , XTRAINER 300 od 2022-2023

XTR-B73-300-R
XTR 985TPI 300 R
3 814 Kč

GASGAS EC 300 2021-2023

XTR-985TPI-300-R
Laděná hlava válce S3 Parts červená POWER KIT BETA RR 300 2022-
3 814 Kč

BETA RR 300 jen 2022-2023 , XTRAINER 300 jen 2022-2023

PWR-B73-300-R
PWR 985TPI 300 R
Novinka
3 814 Kč

GASGAS EC 300 2021-2023

PWR-985TPI-300-R
XTR 1208 300 U
3 814 Kč

SHERCO SE 300 2016-2022

XTR-1208-300-U
XTR 985TPI 250 O
3 814 Kč

KTM EXC 250 tpi 2018-2023

XTR-985TPI-250-O
PWR 985TPI 250 O
3 814 Kč

KTM EXC tpi 250 2018-2023

PWR-985TPI-250-O
Originální vstřik KTM Husqvarna GASGAS enduro 250 4t
3 958 Kč

KTM EXC-F 250 2017-2023, GASGAS ECF 250 2021-2023, Husqvarna FE 250 2017-2023

79441023044
Těleso škrtící klapky KTM Husqvarna
14 623 Kč –29 %
10 440 Kč

Modely TPI KTM EXC 250/300 2018-2019, Husqvarna TE 250/300 2018-2019

55641001000

Když čtete tyto řádky, v levé části vašeho těla tluče váš motor. Srdce za rok udeří více jak 36 milionkrát. Mužské srdce obvykle váží 350 gramů, ženské pak 300 gramů. Srdce modré velryby pak až 180 kilogramů. Bez srdce se žít nedá. Bez motoru motorka nejede, protože jejím „srdcem“ je právě motor. Jasně, zní to jednoduše, ale motor zase tak jednoduchý není.

V současné době se vyrábějí mašiny hlavně ve dvou motorových provedeních. Jednak jde o takzvané dvoudobé motory, které jsou pro svou jednoduchost a nízkým výrobním nákladům oblíbené hlavně u menších motorek, skútrů nebo mopedů. Dvoudobý motor frčí na principu: sání, komprese, expanze a výfuk. Jeho výhodou ale je to, že se dva děje z tohoto schématu dějí najednou. Zdánlivě jsou „dvoudobáče“ svižnější u startu, ale dlouhodobě náchylnější na opotřebování a navíc, strašně „žerou“. Je to stejné, jako kdyby si k tobě u oběda sednul další člověk a začal ti jíst tvůj vlastní oběd. Ano, záleží na tom, jestli to bude půvabná blondýnka nebo zpocený bezdomovec.

Druhým rozšířeným typem motorů jsou motory čtyřdobé. Mají menší spotřebu i hlučnost, jsou klidnější a udrží si výkon i při nízkých otáčkách. Jejich nevýhodou je větší hmotnost a složitější konstrukční provedení. Jenže tak to prostě je. Jste vy sami štíhlí z papíru? Možná máte nějaká kila navíc, možná máte složité myšlení a nikdo kromě vás a vašeho stroje vám nerozumí, ale to přece neznamená, že jste špatným řidičem motorky. Naopak, taková složitost nebo kila navíc se můžou někdy hodit.

Ať už pro své moto únikové cesty využíváte služeb klasických silničních motorek nebo skútrů, chopperů nebo mašin enduro, motor prostě musíte hlídat a pečovat o něj. Nezapomeňte, je to srdce vašeho stroje. A srdce je jen jedno. Musí pořádně bít. Pravidelně a spolehlivě. Na Dypree vyberte součásti motoru, které potřebujete vyměnit. A pak dejte svému srdci nový impulz. Ta jízda za to bude určitě stát.