47 položek celkem

Cena

272750
1272750

Značky

Položek k zobrazení: 47
nitromousse
2 750 Kč
NM19-280
nitromousse
2 750 Kč
NM18-305
nitromousse
2 750 Kč
NMS18-305
nitromousse
2 750 Kč
NMS18-325
nitromousse
2 750 Kč
NM21-235
nitromousse
2 690 Kč
NM18-325
nitromousse
2 690 Kč
NM21-220
nitromousse
2 590 Kč
NM19-255
WA165
840 Kč

Zadní pneumatika pro malá mota o velikosti 14", například pitbike 

WA165
WA158
836 Kč

Zadní pneumatika pro malá moto o velikosti 14", například pitbike 

WA158
tas
700 Kč
Sada 24ks
24.KIT.CL
20804 m011 644 velky opravny kit pro moto pneu vcetne bombicek thumbs up i334356 M011-644
Pneumatika RYMAX přední 60/100-14
525 Kč

Přední pneumatika o rozměru 60/100-14

WA225/23
9NTUXNNTB large
472 Kč

Náhradní duše tubliss do zadního kola enduro motocyklu 

M491-009
9NTUXNNTB large
472 Kč

Náhradní duše tubliss do zadního kola mx motocyklu 

IB19
9NTUXNNTB large
472 Kč

Náhradní duše tubliss do předního kola mx a enduro motocyklu 

IB21
TT17140804 TT19100904
TT18120904 TT18110904
TT17140804 TT17140804
TT21801004 TT21801004
TT18120904 TT19100903
TT18110903 TT18110903
TT21801003 TT21801003
TIRE TECH duše 110/90-18-140/80-18, 4.50-18,, 2mm
271 Kč

110/90-18, 120/90-18, 140/80-18

TT18110902
TT19701001
258 Kč
TT16901003
i (4)
Akce
379 Kč –34 %
250 Kč
24518-TRL185-01
TIRE TECH duše 90/100-14, zesílená 3mm
245 Kč
TT14901003
TT19701001
240 Kč
TT19701003
TIRE TECH duše 70/100-17, zesílená 3mm
234 Kč
TT17701003
Nahoru
Další produkty

Víte, kdo vyrobil první nafukovací pneumatiku? Byl to pán ze Skotska, jehož desetiletý syn měl bolesti hlavy při jízdě na tříkolce. To bylo v roce 1887 a jmenoval se J.B.Dunlop. Tohle příjmení vám něco říká že? Má ho sice přibližně každý tisící obyvatel Irska (včetně motocyklových závodníků), ale jméno výrobce pneumatik Dunlop odkazuje právě na tohoto Skota, díky kterému mohla započít v následujícím století revoluce v automobilovém průmyslu.

Za posledních sto let se změnilo hodně v oblasti koncepcí motocyklů, od motorů přes rám po odpružení, ale samotný koncept pneumatiky s duší zůstal víceméně stejný. Největším pokrokem v automobilovém průmyslu týkající se pneumatik, je nasazení bezdušové varianty (nepočítaje spoustu videí na internetu s „neprorazitelnými“ pneumatikami z 3D tiskárny, kterých se běžné nasazení netýká). U offroad motocyklů se ale stále využívá klasická kombinace pneumatiky s duší, a díky specifickému nasazení těchto motocyklů, mohli přijít výrobci s několika revolučními řešeními.

Stará dobrá duše, pěna z Francie a „bezdušová“ varianta

Jste-li jezdec ze staré dobré školy, duši jste vyměňovali možná víckrát než olej a se správným nářadím to zvládnete skoro poslepu i s případným zalepením. Pro takové pochopitelně nabízíme všechny rozměry duší i s jejich zesílenými variantami. No jo, ale jak se vypořádat s výměnou duše třeba uprostřed pouště? Na to přišli v té zemi, odkud se původně na tu nejpopulárnější jízdu v poušti startovalo.

Francouzi si potrpí na dobré jídlo, a tak není náhoda, že mousse je známým pěnovým francouzským dezertem. Výrobce pneumatik Michelin ale neuděluje hvězdy restauracím a neurčuje, jak se správně připravuje sladká pěna, ale přišel s tím, jak vyřešit propíchnuté gumy na závodě Dakar. Výplň pneumatiky v podobě pěny, správně zvané mousse, kompletně nahrazuje funkci duše. Díky tomu mají závodníci možnost bez problémů pokračovat v závodě, i když z gumy vytáhnou třeba hřebík (na poušti pochopitelně ne). Pěna tak nahrazuje svojí funkcí vzduch, přičemž vám z pneumatiky nemůže „utéct“. Mousse je tu s námi již přes 30 let a tak výrobci vypilovali její vlastnosti k dokonalosti. Lze tak vybírat z různých tvrdostí a provedení, některé lepší na trať, jiné zase na enduro.

Mnohem mladší variantou na trhu je „bezdušová“ výplň pneumatiky. Záměrně uvádíme uvozovky, jelikož nabízené systémy svoji duši mají, ale plní jinou funkci než u klasické duše. Systémy Traxy a TUbliss jsou obě varianty, které na trhu můžete v tuto chvíli dostat. Oba využívají menší verze duše, která se nafoukne na vyšší tlak a obepne ráfek zevnitř, čímž zajistí vzduchotěsnost. Tato menší duše nevyplní celý prostor pneumatiky. Uvnitř zbytku pneumatiky tak zůstává vzduch s nižším tlakem, který lze také regulovat a dosáhnout tak požadované tvrdosti. Tyto systémy zaručují lepší trakci díky větší kontaktní ploše pneumatiky a také mají oproti mousse nižší hmotnost často o více než 0,5 kilogramu. U neodpružené hmoty je každý gram znát.

No a abyste všechny tyto možné a nemožné výplně měli kam vložit, pochopitelně u Dypreeho naleznete i pneumatiky na trať i pro enduro.