Rám, kyvná vidlice, stojany

Nejprodávanější

MX 04078
 
129 Kč
KSS501OR
 
1 222 Kč
MX 04069
Boční stojan NACHMAN BETA
Skladem (1 ks)
MX-04069
 
1 290 Kč
stojan nachman
 
1 222 Kč
MX 04076
 
1 314 Kč
Kost přepákování Husqvarna FE TE 14-16
Kost přepákování Husqvarna FE TE 14-16
Skladem (1 ks)
7720408304401
 
4 592 Kč
KSS501BL
 
1 222 Kč
12 položek celkem
MX 04078
129 Kč

Husqvarna, FE 250-350 2014-2021, FC 250-350 2014-2021, FC 450 2016-2020, FE 450 2017-2020, KTM SXF 250-350 2011-2020, EXC-F 250-350 2012-2020, EXC-F 450-500 2017-2021

MX-04078
CV2106
155 Kč

Náhradní vložka do stojanu 

CV2106
Sada ložisek a těsnění kyvné vidlice KTM, Husqvarna, BETA ALL BALLS
1 190 Kč

Husqvarna TC 125 2016-2022, TC 250 2017-2022, FC 250-450 2016-2022, TE FE 125-501 2017-2023. KTM SX 125 2016-2022, SX 250 2017-2022, SXF 250-450 2016-2022, EXC/EXC-F 125-530...

28-1125
KSS504SL
1 222 Kč

KTM EXC/EXC-F 2017-2023, Husqvarna TE/FE 2017-2023, GAS GAS EC 250-450 2021-2023

KSS504SL
KSS501BL
1 222 Kč

KTM EXC/EXC-F 2008-2016, Husqvarna TE/FE 2014-2016

KSS501BL
KSS501OR
1 222 Kč

KTM EXC/EXC-F 125-500 2008-2016, Husqvarna TE/FE 125-501 2014-2016

KSS501OR
stojan nachman
1 222 Kč

KTM EXC/EXC-F 125-500 2008-2016, Husqvarna TE/FE 125-500 2014-2016

KSS501SL
MX 04069
1 290 Kč

BETA RR 125-480 2016-2019

MX-04069
MX 04076
1 314 Kč

KTM EXC/EXC-F 125-500 2017-2023, Husqvarna TE/FE 125-501 2017-2023, GAS GAS EC ECF 250-450 2021-2023

MX-04076
Sada ložisek a těsnění pro přepákování KTM, Husqvarna ALL BALLS
1 790 Kč

Husqvarna FE/TE 125-450 2014-2019, FC/TC 125-450 2014-2018, KTM SX/SXF 125-450 2011-2018

27-1180
Kost přepákování Husqvarna FE TE 14-16
4 592 Kč

Husqvarna FE TE 125-501 2014-2016

7720408304401
Kompletní přepákování Husqvarna FACTORY CNC originál
Výprodej
12 590 Kč –33 %
8 431 Kč

Husqvarna TE/FE 125-501 2014-2016

8130499004468

Při jízdě na motocyklu dochází k zatěžování kyvné vidlice, zejména při přejezdu nerovností, nebo u prudkého stoupání. Neprospívá ji ani velký tlak při stlačování pružin, ke kterému dochází při skoku. Riziko poškození kyvné vidlice tak prudce vzrůstá s vaším jízdním stylem. Pokud tak nechcete poškodit rám, který drží vaši mašinu pohromadě, měli byste být obezřetnější. Avšak jako každá součástka, i rám či kyvná vidlice jde jednoduše vyměnit za novou.

Aby motorka držela pohromadě

Sedlo, motor, podvozek… jak to, že všechny tyto součástky drží pevně pohromadě? Odpověď je jednoduchá, dohromady je drží rám. Ten společně s kyvnou vidlicí a odpružením kol tvoří takzvanou podvozkovou skupinu stroje. Tato konstrukce má zpravidla tvar písmene U, kdy na konci ramen je zasazeno kolo. Kromě ideálního tvaru je však důležitá tuhost, lehkost a správná geometrie.

Nejběžnější variantou je motocykl s předními teleskopickými vidlemi a odpružením zadního kola. V takovém případě je typická kolmá pozice krku řízení k uložení vidlice. Tím je zajištěn lepší kontakt s vozovkou a minimalizuje se pružení. Motorka je tak ovladatelnější, stabilnější, a jízda na ní je tak mnohem bezpečnější. Rám nesmí být příliš měkký, aby se nekroutil v zatáčkách, ale ani příliš tuhý. Po dlouhé roky je standardním materiálem ocel, která je levná a snadno zpracovatelná. Největší slabinou je její měrná hmotnost, a proto se v dnešní době ve výrobě využívají i slitiny z hliníku. Ten umožňuje vytvořit pevnější tvar a zajistit tak co nejrovnější linii mezi krkem řízení a kyvnou vidlicí.

Kyvnou vidlici vybírejte dle délky, rozměru rámu a osy kola. U nás si můžete navíc vybrat z řady příslušenství, jako je například sada ložisek nebo boční stojan k vidlicím.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení